Söndag

Hej hej hej. Allas er egen Marie här. Lol skojar ingen läser men låt mig! Och varför skrev jag sådär? Så inte jag att skriva "lol"... Speciellt inte i den ordkombon. Nåväl nu blev det så och jag känner inte för att radera.

Annars då? Med mig... Vi ska inte prata om mitt humör tror jag. Som jämt nu för tiden. Kanske ska käka mina lyckopiller trots allt? Fel att kalla dem för det eftersom det inte finns sådana, men det låter lite småtrevligt på något vänster.

Har nyss fått en uppenbarelse! Jag är grymt jävla svartsjuk!? Det vill jag inte vara, det är fruktansvärt. Svartsjukan riktar sig mot min pojk då (eller hur man ska säga..) och det är sjukligt jobbigt. Alltid tänket "vad gör han, vem är han med, vart ska han, vad tänker han på, har han glömt bort mig" osv osv osv. HEMSKT. Vill inte vara en sådan, men kan inte låta bli och det stör mig. Förutom att man inte kan ses när man känner för det så är ju det här det värsta med att ha ett distansförhållande. Det är därför det måste lösas på något sätt..

Problematiken ligger dock att han vill inte bo i Stockholm och jag vill inte bo i Eskilstuna. Och så länge vi inte vill bo i samma stad så kan man ju inte bo tillsammans, svårare än så är det ju inte. Någonting säger mig att det kommer fortsätta vara distans... Och så kan jag inte ha det hur länge som helst för helt ärligt talat så tär det på mig.

Grattis på våffeldagen förresten, nu ska jag faktiskt ner i köket och äta en nygräddad med sylt och vispad grädde. Mums! Grattis mig själv och alla andra Marie på namnsdagen förresten. Jag "tvingade" fram ett grattis av päronen och sen har Jenni (gammal klasskompis) grattat mig på facebook. Shame on the rest of you!

Ha en fortsatt fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0