Dan före dan före dopparedan!

Hej, vad har ni gjort idag? :)

Egentligen så skulle ju jag och mamma åkt till mormor idag, men hon var tydligen upptagen med att åka och handla med min moster. ^^
Jag messade Mic och frågade vad hon gjorde och då var hon i centrum alldeles själv. Jag bestämde mig då för att gå ner och vara med henne. :)
Trevligt var det, vi kollade i massa affärer och sedan gick vi till donken och åt och babblade. När vi var klara så gick vi hem till henne och spelade Burn Out Revenge och Guitar Hero World Tour, kuuuuuuuuuuul! :D Imorgon så tvingar hon upp mig tidigt så vi både ska hinna åka in till länna och in till stan. Hon ska handla sina sista julklappar och jag hänkar på. ^^ Jag måste gå upp senast klockan nio.......................................

Ikväll blir det hemmakväll med simpsons, two and a half men, prison break och scrubs. :)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0