Dan före dopparedan!

Tjotaflöjtan!
Läget? :)

Idag gick jag som sagt tidigare upp klockan nio. Vid kvart i tio gick jag och Mic ner till centrum och tog bussen till länna köpkvarter. Där köpte hon lite julklappar och vi hälsade på hennes mamma på hemtex. :)
Efter det åkte vi buss till pendelstationen och sjöng och garvade hela tiden åt sånger i Aladdin. ^^ Folk blev nog måttligt irriterade på oss då, hehe.
Vi tog pendeln till stan och jag var redigt hungrig vill jag lova, jag hade ju bara ätit ett äpple änsålänge! Men Mic ville handla klart allt i stan innan vi åt...Så hon handlade sina grejor plus en skjorta åt sig själv, och så köpte jag pappas julklapp till mamma. x)
Han har inte tid att köpa den själv, och jag hade sett ett fint nattlinne på Triumph som jag vet att hon tyckte var fint så det fick bli det. :)

När vi äntligen var klara gick vi och åt, och då var klockan nästan halv tre. Jag åt schetagoda kycklingspett med ris och tandoorisås från little india. :)
Efter det åkte vi tillbaka till centrum och kollade lite där. Jag köpte ett rött läppglans och en eyeliner på h&m, och ett rött diadem från glitter. :) Nu kanske jag blir lite fin imorgon. ^^ Och efter centrum spelade vi självklart GHWT och Burn Out hos Mic. ;D
Vad ska ni ha på er på julafton?

Nu sitter jag och lyssnar på musik och är allmänt chill. Sen ska pappa och jag kanske göra knäck, det brukar vara en tradition, men det verkar lite segt i huset. ^^ Imorgon är det nya julaftonsrutiner, och det ska bli spännande att se hur det ska gå. :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0