Hej tomtegubbar! :)

Hallå!

Börjar ni känna av julstämningen? Här är det både ja och nej faktiskt. Idag när jag gick upp var det lite frost på taken och solen sken, så det kändes lite mer "jul" än igår. Sedan när mamma och pappa åkte och handlade (vad kan det vara?^^) så städade jag mitt rum och slog in (nästan) alla mina julklappar! Jag blev ju klar med handlingen av dem igår. Då blev det en tavla med en ängel där det står "Världens bästa moster" till min moster (duh!), ett varsitt axe-presentkartong till Johan och Christian och jättefina och godluktande tvålar till mormor och farmor. :)
Själva julklappsinslagningen gjorde min tillvaro lite juligare också, och vi kanske ska ta in julgranen idag och klä den! Yey! :D
Ojustja, när jag och mamma var och handlade igår så fick jag syn på en skitsöt klänning på bikbok som var nedsatt med halva priset till typ 180 kronor (!!!) och den fick jaaaaag! :D Den ska jag nog ha på både jul och nyår. :)

Nu är praktiken helt slut. Känns konstigt och lite tråkigt. Det ska ju inte bli kul att komma tillbaka till de normala rutinerna med skola, läxor och tidiga morgonar efter att ha haft 3 roliga veckor prao och ett härligt jullov. Menmen, man ska ta vara på den goda tiden medans man kan!
Och när mamma och pappa kom hem från Tallin så fick jag en bjässementosrulle och ett par jättefina stickade vantar. :)

Imorgon så ska jag möta mamma i skanstull och så ska vi åka till mormor och lämna deras julklappar, vi ska ju inte vara där på jul utan det blir hemma hos min brors flickväns pappa. Annorlunda, men kul att testa någonting nytt tycker jag.
Senare funderar jag på om jag ska lägga upp lite bilder på hundarna från dagiset, som är tagna med min fruktansvärt dåliga mobilkamera. ^^

Hade. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Nadja

mysiga dagar du haft då :)



pepparkakan, vad hette han nu igen? ^^ var det Ling? xD

2008-12-21 @ 23:23:52
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0