Mellandagsrea.

Hej, hur mås det? :)

Idag har jag varit i centrum med Emma. Vi möttes redan elva så vi skulle hinna dit innan den värsta mängden folk kommer dit, och det var faktiskt rätt lungt ett bra tag iallafall. Jag köpte en Red Lable t-shirt från Carlings för 79 kronor, 2 diadem från Six och lite örhängen från Ur och Penn.
Vi hade faktiskt det jättetrevligt där, och ska kanske bege oss mot staden på tisdag och kolla lite där. :)

Efter det gick vi hem till Mic där även Nadja var och så spelade vi GTWT (duuh) och kollade på japanska skräckfilms-kortisar. De var så töntiga så att man garvade. xD Hahahaha.



Det var väldigt fint väder i farsta imorse, som ni kanske ser. :) Fotot är taget med min nya Nikon COOLPIX S210 med 8 mpxl som jag fick i julklapp av far och mor.

Imorgon så ska familjen till mormor och fira lite jul, samt fira morfar som fyller inte 90 år, inte 91 år utan hela 92 år gammal! :O
Inte så illa pinkat va? ;D Hehe. Hoppas iallafall att ni får en mysig lördagskväll.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: JULIA

måste kolla in carlings rea!! Oj häftigt med så gammal morfar, det visste jag inte :O

2008-12-27 @ 23:02:17
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0