Praktik, prao, APU osvosv...

Hejhallå!

How's it hanging, mates? :) ^^

Den här veckan har jag haft prao, alltså i 3 dagar nu. Jag befinner mig på Djurmagazinet i farsta, och det är rätt skoj. :) Ibland är det lite tomt med saker att göra, men det är rätt lungt. När man väl får göra något, så tycker iallafall jag att det är kul! När jag får göra det själv d.v.s... Det praktiserar nämligen en till tjej där som går i åttan, och det märks verkligen att hon är yngre än jag. Och hon frågar grejer KONSTANT!
Skitjobbigt faktiskt, och ärligt talat tar jag varenda tillfälle då jag får vara själv. x) Kalla mig elak, eller mänsklig. Kalla mig helst mänsklig, haha. ^^
Men all personal som jobbar där är jättesnälla och duktiga och sånt, så de trivs jag med!
Hm...Imorgon ska jag nog ut och äta något i centrum till lunch... och då får jag äta sjäääääälv! :D Haha jag låter ju som världens mest osociala människa nu men... ni hade fattat i min situation. x)



En sådan cutiepie va? :) Den här kaninen har jag gosat med varje dag och guuud så mjuk! Helt underbar. :) Denna sötis kostar 375 kronor, och det är bara smågrus för den här gullungen ju. Gud vad jag blir sugen på att köpa den!!!
Fast det skulle aldrig gå, päronen skulle bli furious.. :/

Efter dagens slut gick jag hem till Mic dit Nadja senare kom och så spelade vi "World Tour", lika roligt som vanligt förståss. :D

Hoppas ni får er en bra kväll.. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

AW :D så söt!



haha, marie vilket land kommer du ifrån egentligen? :) min kompis undrar.

2008-12-04 @ 20:22:30
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: JULIA

gud vilken sötnos! typiskt att det ska vara någon irriterande människa ^^

2008-12-04 @ 21:16:55
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0