Rubrik.

Hejhallå!

Hur är det med er idag? Själv mår jag lite halvtaskigt. Jag vaknade imorse med världens jävla magvärk, fyfan! Ringde sedan mamma som sa att jag kunde ta en tradolan (stark, receptbelagd tablett) hon varnade för att jag skulle bli yr i bollen, och sedan trodde hon inte att det skulle hjälpa heller. Fast det hjälpte. :)
Men efter kanske en timme på djurmagazinet så började huvudet snurra som tusan! Jisses vad yr jag blev. Sedan när vi började packa upp varor så började det klia på hela kroppen. Så var det nästan resten av dagen, och det kliar tillochmed fortfarande. :S
Sen kom magonten tillbaka igen när jag kom hem... Så jag tog två chokladmackor, ett glas kaktusramlösa och värmde mammas vetekudde. Älska vetekuddar alltså, de är superbra! :)

Imorgon är det sista dagen på djurmagazinet. Det känns faktiskt rätt tråkigt, för nu har man kommit in i allt och de som jobbar där är så snälla och roliga. Men allt har ju ett slut, men det känns också som om de här två veckorna har gått liiite för fort....

I tisdags köpte jag lite julklappar. :) Det blev två tavlor med kattmotiv till mami som jag vet att hon önskar sig, en beatles-tröja till papi och en askunge-docka med tillbehör till Nathalie. Och igår köpte jag en skitsöt, stickad hundtröja till min brors hund Tyson från min prao. :) Så nu har jag kommit en bit på väg!

Ha en mysig kväll. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Micmic

glöm inte att säga till henne: "vad heter du nu igen"! xD

2008-12-11 @ 21:46:20
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Micmic

haha, klart du får :D:D

2008-12-11 @ 21:47:15
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: NADJA

åh jobbigt det där med kliandet :o :/ hoppas det blir bättre! du kommer väl fortfarande ikväll? :)

2008-12-12 @ 15:24:23
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: NADJA

haha mm... eller nåt. ^^



haha så där blir det jämt! :P vad bra ;D om han hindrar dig kommer jag och räddar dig! :D ^^

2008-12-12 @ 17:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0