Stjärntassar.

Tjollahopp!

How's it hangin'? ;)

Den här veckan ska jag vara på Stjärntassar, ett hunddagis i Bagarmossen. Nu har jag varit där i två dagar och jag trivs bra. :) Igår fick jag inte promenixa så mycket eftersom att det var lite strul med personal och så, så det var bara jag och en tjej till som heter Emelie. Då fick jag ta en snabbispromenad med en golden retriver som heter Happy och en anna jycke som heter Ludde. Senare vid fyra så kom en annan tjej som heter Elisabeth (tror jag^^) Therese och var där med mig de två sista timmarna.
Idag så fick jag gå ut med fler hundar. Först snabbispromenad med en röd golden som heter Ebba, och sedan en borderterrier som heter Blinka.
Senare blev det att stå i! Klockan kanske var runt 12-13 och då var det långpromenad på schemat. Jag blev tilldelad borderterriern Tindra, en hund som jag inte vet rasen på som heter Asta, jack russeln Sixten, onämnbar hund vid namn Ronja och en till voffse som heter Nemo. Fast sedan fick Marie (som jobbar där) ta Nemo för han var tydligen väldigt olydig. ^^
Men det var en mysig promenix, fast ganska svårt att hålla koll på alla. ^^

Kanske vid halv 3 gick personalen som jobbar där, och istället kom en trea från min skola som de kände som fick ta över istället. Han är jättetrevlig och rätt söt. (a)
Han sa att det inte var så mycket för mig att göra, så typ klockan fyra så åkte jag hem. :)
Imorgon får jag förhoppningsvis skjuts av pappa dit eftersom att han jobbar hemma då. Sedan ska han och mamma åka på 48 timmarskryssning till Tallin, Estland. *avis* Så då blir det att klara sig själv...

Hoppas ni får en bra kväll. :)
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: JULIA

va gosigt det låter med massa hundar :D

2008-12-16 @ 19:48:53
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: NADJA

hurra, då kan vi ha movienight! :D (a)

hihi, Happy - som i 7th heaven ^^

2008-12-17 @ 16:54:45
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Daniela

Mysigt att gå med många hundar som ska trassla och krångla va? ;) Är oxå på hunddagis fast det känns som man Börjar få klämm på det nu iaf ^^ Hoppas du får det trevligt!

2008-12-17 @ 18:40:52
Postat av: Gossipgirls

Fin blogg, gillar din header :)



kolla gärna in i våran blogg om du vill ha smink-mode tips, senaste kändisskvallret, sex&kärlek och mycket mer! är du osäker på vilken klänning du vill ha till nyår? vi har tipsen!



XOXO gossipgirls

2008-12-17 @ 19:35:08
URL: http://gossipgirlilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0