Trööööött.

Hej!

Har ni haft en bra dag so far?
Jag har inte gjort ett skvatt, men det är faktiskt skönt. Jag hade egentligen tänkt att skriva ett inlägg igår när jag kom hem från kalaset, men jag märkte mig själv med att vara för trött för att skriva.
Jag började på ett inlägg, men det måste ju se ut att vara skrivet av en 8-åring. ^^

Kalaset var trevligt. Maximus var lika busig och charmig som vanligt och vi fick god tårta med grädde, jordgubbar och annan frukt. Mums!

På väg hem, så satt vi en för många i baksätet. Nathalie satt i mammas knä där bak bredvid mig och farmor och där fram satt pappa och Johan.
Sedan efter vi hade åkt en bit, så vinkade en polis in pappa (som då körde) till sidan av vägen. Då blev vi ju lite oroliga att pappa skulle få böter!
Men då ville polisen bara kolla att pappa hade körkort och bad honom att blåsa i en såndär som ser efter om man har druckigt någon alkohol. Han sa ingenting om att vi satt för många i bilen.
Snacka om tur!
Dessutom var det första gången som jag fick se någon blåsa i en såndär ballong. ^^ Tur att pappa är duktig och inte fyllekör. :)

Om en dryg timme så ska vi mötas fem stycken tjejer och inhandla maten inför imorgon. Vi ska nämligen till Emmas landställe och sova där i två nätter tror jag.
Emma har rapporterat att det hänger snygga killar vid deras pizzeria, så pizza blir det! Haha, nää men det hade vi ju tänkt ändå. Men lite snygga killar är väl en trevlig bonus, right? ;)
Vi får ju se sedan hur mycket jag har råd att lägga ut...
Kamerasituation blir det ju igen. Jag vill ju fota när vi är där! Jag får kolla om pappas gamla digitalkamera duger. Den har enbart 2mpx och har sett sina bästa dagar.
Men det är väl ändå bättre än ingenting?

Senare när jag får tag på mammas mobiltelefon, så ska jag lägga upp lite bilder från kalaset igår. :)
Hoppas ni får en mysig kväll.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

vi får väl se..

^^

2008-07-01 @ 21:47:03
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: JULIA

:D



hoppas du hade roligt på kalaset!

2008-07-01 @ 21:57:43
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0