Borde jag sova?

Shoho!

Sentsent... Eller så sent är det väl ändå inte.
Men efter den säkert max 4 timmars långa sömnen jag fick borde jag egentligen ha gått och lagt mig för läääääääänge sen!
Jag borde få lyxa till det lite och gå upp närhelst jag vill imorgon. Vaknar jag klockan ett blir jag inte arg. Det är nog välförtjänt sömn jag får. :)

Sitter uppe och tänker på dåtiden och framtiden. Dåtiden är allt som hände i nian... Det var så mycket kul! Som det känns nu kommer jag att sakna klassen och skolan (!) jättemycket.
Shit vad jag kommer sakna (nästan) alla. :(
Nervositeten för den nya skolan stiger ju närmre man kommer. Fast nu försöker jag sikta in mig på det roliga som händer inom snar framtid. Chill med kompisar och förståss Turkland.
Även bara soliga dagar som man kan ligga ute och göra precis igenting. Bara ligga och få fn solbränna. Lyssna på min älskade iPod. Gosa med mina underbara katter.
Häääääääärligt!

Hittade en liten rolig grej på datan häromdagen som jag minns att en forn klasskompis sa till mig på msn, i åttan tror jag att det var.



Jag tycker det var ganska gulligt faktiskt. Om personen känner igen det här själv (vilket jag tvivlar på) får den gärna avslöja sig.
Men personen läser nog inte min blogg. ^^

Fölåt kära vänner, för detta fullkomligt ointressanta blogginlägg... Men jag kände att jag behövde skriva lite. :) Hoppas ni stod ut. Jag skriver mer imorgon (idag..) !


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

funderar på samma sak. men jag ska nog dra mig nu. god natt sen :)

puss

2008-06-30 @ 02:42:14
URL: http://basic.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0