Födelsedagskalas but no cinema for me.

Shoflöjt!

När drog ni er upp idag? Själv vaknade jag först klockan fem över ett, och drog mig sedan till 20 i två tror jag. ^^
Det var skönt att få sova ut, äntligen!

Idag ska jag på födelsedagskalas, Maximus fyllde ju år igår! :D Då ska han få sitt lilla söta pussel, och de andra presenterna från mamma och pappa. Ska bli kul att få träffa honom igen. :)
Med detta lilla söta kalas kommer det ju förståss en nackdel. Vi hade bestämt några stycken att gå på bio idag, men eftersom att kalaset börjar klockan sex och man är ju där några timmar, så hinner ju inte jag med. När jag har en biocheck och allt!
Dessutom ska de se "The Happening", en film som jag väldigt gärna vill se... Och nu missar jag den och har ingen att gå och se den med sen. :(
Bajs! Eller... Anna kanske vill se den när hon har kommit hem från Italien? Äh, jag får kolla runt lite. :) För jag vill se den på bio!

What to wear, what to wear...
Hm, jag funderar och ha på mig en söt, svart klänning från Ellos men jag får se. Ska jag vara lite mer casual kanske? Eller kjol? Eller... ja. x)
Vi får se helt enkelt.

Eftersom att det inte har hänt så mycket mer idag, eller ska hända så mycket mer, så slutar jag att skriva nu.
Hoppas ni får en bra dag så hörs vi. :)

Puss och kram!


Update: Helvettes scheisse! Idag som när jag behövde min kära älskade digitalkamera som mest... Så har jag den inte! It sux. Men, jag får väl se till att fota med mors mobiltelefon.
O well... Jag saknar MIN kamera. <3

Kommentarer
Postat av: DANI

vad har hänt med din kamera? o:

haha skets sig för oss båda med bio besökande idag låter det som^^ synd

2009-07-30 @ 18:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0