*Gäsp*...

God morgon!

Eller ska man säga god förmiddag? Vid den här tiden brukar ju jag gå upp nu när det är lov, jag somnar ju så sent på kvällarna...eller rättare sagt morgonen. Klockan kan inte ha varit mindre än 5 på morgonen innan jag somnade inatt, katastrof!

Rekordet på att gå upp sent måste jag ändå ha slagit igår. Håll i hatten nu - 14.50!
Gissa om jag blev chockad när jag kollade tiden på mobilen!

Nej usch, det får jag aldrig göra om. Jag måste verkligen försöka ändra mina tider nu, även fast det är lov... Ja men, annars får jag ju ingenting gjort! ^^
När går ni upp på morgonen, har ni några "sovtips"? :)

Ett av det värsta jag vet är att vara utan pengar. Mitt konto har varit så gott som tomt i flera veckor. Hatar inte ni när allt ni vill göra är att handla kläder, fika, käka ute eller bara handla massvis med onyttiga snacks?
Det gör jag.
Men om 2 dagar, rättare sagt på onsdag, så får jag 600 kronor insatta på mitt konto! Yey!
Fast en del av det måste jag lägga undan, eftersom att jag ska ju till Turkiet den 13 juli! :D Jag åker dit en vecka med min kära kompis Micmic och hennes föräldrar.
Hon och jag ska ha ett eget hotellrum på ett All inclusive hotell, det blir första gången för mig så jag ser verkligen fram emot lite lyx!
Måste träna upp en solbränna, så man har en liten schysst grund så man inte är helt blekfisig när man kommer dit.
Vad händer för er i sommar? :)

Nähäpp, nu får det vara nog. Jag kanske skriver lite mer senare om jag får någonting gjort idag. ^^

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0