Hej!

Hejsan, alla trevliga människor!

Efter många timmars slit, har jag fått ut en helt reko blogg.
För att vara nybörjare så ser den väl ändå helt okej ut? Eller?

Jag tänkte kanske berätta lite om mig själv? Så får det bli! ;)


Ja, mitt namn är, som ni kanske förstår, Marie. Jag är nyss fylda 16 år och jag bor tillsammans med mina föräldrar, min hemskt irriterande storebror och mina 2 katter förståss.
Katterna, Sigge och Lisa, är 3 år gamla och min glädje i livet. Det känns liksom som att man alltid kan komma till dem när jag är ledsen. Jag blir glad av att bara se dem!

Bland mina intressen ingår bl.a. att fota, umgås med vänner, baka och musik.
Bland min favoritmusik just nu så ligger Tokio Hotel långt upp på listan. Jag vet att jag är bland säkert 10 tusentals svenska fans, men jag skulle ändå säga att jag är ett unikt fan. Fråga mig inte varför, det bara känns så! ^^
Jag skulle ljuga om jag sa att jag visste allt om Tokio Hotel, men jag talar full sanning när jag säger att jag vet mycket.
Feel free att testa mig!

Förövrigt är jag en  internetdatorspelsnörd, kan sitta uppe till tidig morgon och spela sådana där hyvens lätta och enligt mig roliga spel.
För er som också gillar onlinespel, kan jag tipsa om följande sida:
www.king.com
En rolig och bra spelsida!

Jag kanske gör er besvikna när jag säger att det här kommer inte att bli en modeblogg. Och detta är för att jag är inte så värst duktig alls på mode och har ingen större koll heller.
Mode känns faktiskt inte viktigt alls för mig. Jag låter inga modegurus påverka mina åsikter eller syn på vad jag tycker om.
Jag köper det jag tycker är fint och bekvämt, modernt eller ej.
Antagligen så kommer jag väl lägga upp bilder på kläder jag tycker om, eller fråga om era åsikter... Kläder är kul! Men något modetjottahejtan blir det säkerligen inte! ;D

Jag ska försöka skriva så ofta och intressant jag kan!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0