Mina älsklingar.

Hej ytterligare igen!

Tredje inlägget för idag, men det gör väl ingenting? Det är roligt att blogga!

Jag hade tänk och visa er ytterligare ljus i mitt liv, mina 2 brorsbarn.
För om några månader så var det 6 år sedan min storebror Johan fick sin dotter Nathalie, och på söndag var det 1år sedan min storebror Christian fick sin son Maximus.

Det är så härligt med dem, de är så speciella, underbara, roliga och inte minst ursöta.
De fyller mitt liv med glädje varje gång jag ser dem.

 
Nathalie prövar en gammal (obs. jättegammal) toffs med löshår på, med en luftgitarr i högsta hugg. :)

 Maximus ska förståss också testa den efter storkusinen. (:




Den här bilden är en utav de finaste bilderna jag äger.
Att se 2 personer som jag älskar så mycket tillsammans... Man liksom ser kusinkärleken, härligthärligt! :)<3



På söndag fyller Maximus 1 år... Någon som har tips på någon rolig present åt lillgrabben? Säg gärna inte 'leksaker' utan kom då gärna med något specifikt förslag!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0