Mor och dotter shopping.

Hej!

Idag ringde mamma och väckte mig strax innan 12. Hon ville att jag skulle komma till centrum så vi kunde äta lunch tillsammans och kolla lite i affärer.
Som vanligt blev det käk på Café DiCorno, där vi åt varma smörgåsar med kyckling, ost och tomat. Jättegott!

H&M var det massa rea på underkläder så jag fick med mig en superskön bh och ett par söta hotpants.
Sedan hittade jag äntligen den perfekta bandeau bikini toppen på Stadium av alla ställen. Köpte även ett par turkosblå bikinitrosor i hotpants modell. Supersött! :) Jag kanske lägger in en bild senare.
Tack för sakerna, mamma! <3

Sedan köpte jag ett gulligt bondgårdspussel till Maximus BR-leksaker. Han behövde tydligen pedagogiska leksaker, så det ska nog bli bra tror jag!
Eftersom att lillkillen älskar att spela på min brors gitarr, så köpte mamma en leksaksgitarr till honom, den kommer han att älska!
Innan vi gick hem tog vi oss en varsin glass på Café Maja i solen. Häääääärligt!

Om cirka en halvtimme ska jag och Mic mötas och åka till Johanna där vi ska ha massor med mys. Senare kommer också Anna och Emma dit.
Kameran hänkar på, så är ni intresserade så slänger jag upp lite bilder när jag kommer hem! :)

Ha en supermysig kväll.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: CJ

Sv: Tack för dina gulliga kommentarer och vet du vad :P Grattis du svarade rätt på gissar vem frågan och är nu med i min blogg ;)

2008-06-26 @ 00:54:12
URL: http://lovelylady.blogg.se/
Postat av: JULIA

jag frågade både mic och emma om vi skulle göra nåt på kvällen (vi hade ju pratat om att åka till jojo allihopa för hon var ensam hemma) och dom sa att dom inte hade någon aning.. oschysst :/

2008-06-28 @ 12:16:55
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0