Ny bloggdesign!

Sho!

Som ni kanske ser har jag en sprillans ny bloggdesign som jag har kämpat med ett bra tag!
Bilderna representerar saker som betyder någonting i mitt liv (och bilder på mig själv^^).
Bakgrunden som är en simpel bild av gräs passar bra, då den är somrig. :)

Vad tycker du om min bloggdesign?

- Den förra var bättre.
- Den här är bättre än den förra.
- Den här är jättefin, ha kvar den!
- Inte fin alls, du borde göra en ny.
- ... Eller något annat svar.

Kommentera mer än gärna vad du tycker, det är intressant för mig att höra era åsikter. Gillar ni den inte, får ni gärna tipsa om vad jag kan göra bättre. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

den är fin :D

2008-06-28 @ 17:57:51
URL: http://basic.devote.se/
Postat av: JULIA

svar: Okej, jag trode det..



Jag tyckte den här var fin! Men jag tyckte den förra var stilrenare, men den här kanske var roligare iof.. ha som du vill båda är fina! :)

2008-06-28 @ 18:44:03
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0