Och inte är det lite irriterande!

Hejsanhoppsan!

Någonting som irriterar mig VÄLDIGT mycket just nu, är en jäääkla hallonkärna som har fastnat mellan tänderna! Ni kan ju bara tänka er hur jobbigt det är, och inte vill den komma ut heller... *Suck*

En annan sak som irriterar mig enormt just nu är reklamen för den nya tidningen CHIC.
Alltså, tidningen har jag ingenting emot, men håller ni inte med om att reklamen är  väldigt jobbig?
Den där Charlotte Flinkenberg (obs! jag har ingenting emot henne^^), eller vad hon nu heter pratar extremt jobbigt. Dessutom slänger hon in lite engelska fraser här och var som bara låter väldigt töntigt och extremt B.
Inte nog med det så visas den hela tiden på nästan varenda kanal!
Hoppas de planerar att lägga av med den snart. Reklamen gör på något sätt att jag inte ens vill testa tidningen... x)
Och visst det kanske är lite töntigt av mig, men ändå!

Om du gillar att få gratis musik till din dator lagligt så vill jag tipsa om ; www.chilirec.com!
Du behöver bara enkelt (och såklart gratis) bli medlem, sedan är det bara att vänta. Musiken du får där, tas nämligen upp av radiokanaler över (tydligen) hela världen!
Så efter ett par dagar kan du ha riktigt mycket musik. :) Kanske har du inte allt du vill ha, men det är ju en bra sida. För mig är det skönt att enkelt kunna föra över musik till iPoden både gratis och lagligt.

Det enda negativa jag har att säga med den sidan är ju egentligen att det kan komma med lite radioblabb eller slut från andra låtar som var innan o.dyl. men det kan man ju stå ut med! ;)

Nehepp, nu ska jag nog inte skriva något mer förens jag vaknar imorgon, eller lite senare på förmiddagen/eftermiddagen.
Ska väl se till att baka något smaskigt, då det är fredag och allt! :D

Ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0