Ohojaja.

God kväller!

Igår kväll var jag, Mic och Emma hemma hos Johanna och hade lite tjejkväll med godis och läsk.
Vi såg på en riktigt ruskigt läskig film som heter Dead Silence.
Den är riktigt nervkittlande, och även fast den är uschig, så rekomenderar jag den!
Den var ju samtidigt riktigt spännande.

Och för att Johanna inte skulle behöva sova alldeles ensam hemma, så bestämde vi att jag skulle sova där.
Vi åkte hem till mig för att hämta lite prylar, och jag skulle ju ha med mig min plånbok eftersom att vi skulle till stan följande dag, och möta Mic och Emma där.
Du kan ju gissa vilken tid det tog innan jag verkligen hittade den!
Men det är en lång historia. ^^

Ja, och hur mycket sömn fick jag den natten? Höhö, låt oss säga så här; Vi somnade cirka klockan 8 på morgonen och vaknade vid halv 12!
Dock var det ju en rolig natt, vi tittade på Pretty Woman och lite av Grease. En del skratt hann vi med också, såklart. :)

Väl inne i stan dagen därpå var Johanna inte långvarande, då hon var väldigt trött och åkte tyvärr hem ganska snabbt. :/
Vi gick runt i några timmar och det enda jag fick med mig hem var en supersöt svart tröja med rosa detaljer från Monki. Nog var det ett väldigt bra köp, då den bara kostade 100 kronor! :D

Imorgon blir det nog lite chill bara, eller så passar jag på att inhandla ett par skor och ett par shorts till Turkiet resan... Jag menar, man måste ju passa på medans det är rea! ;)

Sov så gott. :)

Puss och kram!


PS! Då min kamera blev glömd hos Johanna, kan jag tyvärr inte lägga upp bilder på ett tag... Kanske ska jag möta henne imorgon då hon ska till Farsta, så vi får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0