Pancakes!

Tjoflöjt!

Då blev det ett inlägg direkt på!
Det förra inlägget skulle jag egentligen ha publicerat igår, men internet krånglade. (Som vanligt...)

Idag bar det av till  Mic igen. Medans vi väntade på att Julia skulle komma, så började vi med pankakssmeten.
Efter ett tag så kom hon, och då stekte vi pannkakorna, satte oss ute och åt dem och lyssnade på musik. (:
Härligt!


Jag äter pannkakor och är lika knäpp som jag brukar, i min finfina Tokio Hotel tröja! :D
I löööööööööööv pancakes. <3


Söta Mic dansar till musiken. :)


När jag och Mic spelade Guitar Hero och SSX så geekade Julia mest på datorn. Hon hade tydligen inte fått blogga på fleeeeeeera dagar! ^^


GUITAR HERO!!! ^^


De ville även ut och promenera lite senare på kvällen, får se om jag orkar.

Ha en superbäst kväll, och ha det så bra! (:

Puss och kram!

Update: Marie orkar inte och känner att hon kommer somna sittandes nästan. Fröknarna håller på och tjatar. Menmen, så tråkig kan jag vara ibland.^^
Dessutom vill jag inte promenera, se på Allsång eller Morden i Midsomer... Jag vill bara inte idag. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0