Tjejkväll!

Hejsan!

Till min stora lycka så kom Johanna på idéen att vi skulle dra in till stan några tjejer och käka middag.
Det resulterade med att jag, Johanna, Micmic, Julia och Emma åkte in till T-centralen och åt på Kungshallarna.
Gissa om jag vart glad, jag hade inte vart ute och gjort något kul på flera dagar!

När man är några stycken i ett sällskap är Kungshallarna perfekt, då det nog så gott som finns något som faller alla i smaken!
Både jag och Julia beställde mat från den libanesiska resturangen; Kycklingspett med klyftpotatis och 3 olika sorters kalla såser, och cola såklart!
Väldigt gott, det rekomenderar jag starkt. :)


Julia, på bussen på väg till Gullmarsplan för att därifrån byta till t-bana. (;


Micmic smaskar i sig en chicken tandoori från Little India.


Kolla in mina (...) läskiga demonögon!


Efter vi hade ätit kollade vi lite i affärer. Jag och Jojjsan posar då vi väntar på de andra sega brudarna som hade fastnat i SOUK gallerian.


Gårdagens pryl!
Emma posar med en Festis slush från 7eleven. Kostar enbart 15:- med smak av grapefrukt och mango tror jag. SUPERGOD!


Efter ett tag i stan vandrade (åkte) vi vidare hem till Mic. Vi drack te, spelade bubblan och tecken, och även ett frågespel. Kul! :)
(sorry brudar för bilden^^)


Jag hade på mig ett nytt favoritplagg, en färgglad rutig kort tunika från Indiska, köpt på rea för endast 129:-!
Boleron är från VILA och kostade 199:-. (:

Hoppas ni får en fortsatt skön dag. :)

Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0