Tokio Hotel till USA! igen... >.<

Hej!

Har ni haft en skön morgon? Det har jag, men jag önskar att jag hade något mer att göra.
Jag har bara tittat på teve, suttit vid datorn och ätit ett par bitar choklad.
Kanske borde jag fixa iordning något käk? Men det finns inget jag är sugen på...

Ja, mina kära pojkar i Tokio Hotel ska göra en ny USA turné. Har de inte precis varit där?
Vi i Sverige som längtar och längtar ihjäl oss tills de kommer till Hovet och spelar för oss.
De var ju planerat att de skulle ha en konsert 3:e april, men den blev ju helt inställt p.g.a. Bills cysta som han hade i halsen, och behövde ordentlig vila.

Det konstiga enligt mig, är ju att de som sagt precis har varit där... Borde de inte åka till något land där de inte har varit i?
Jag menar, biljetterna var ju totalt slutsålda till konserten på Hovet, de var tillochmed tvugna att öppna extra sittplatssektioner för att det var sådant stort behov till extra biljetter.
Vi som var så lyckliga att de skulle komma hit.
Jag hörde någonstans att de kanske skulle komma hit till hösten, men jag tvivlar lite på det. De verkar ju ta alla länder före Sverige nästan...
Menmen, när de väl kommer hit (för de ska ju komma hit förr eller senare...) så finns det nog alltid ett sätt för mig att få en biljett, I hope. :)
Då ska jag Mic och Nadja stå och skrika där med de andra fansen. :D
När de väl kommer hit... Ja då jävlar!


Någon som har en idé på vad jag skulle kunna göra idag? Vädret är t.o.m. sämre än vad jag trodde att det skulle bli. Jag visste ju om att det skulle bli molnigt och lite svalt och sådär, men inte att det skulle regna. Beviset på det var ju att lilla (stora) Sigge kom in i mitt rum alldeles genomvåt. Så nu ligger han och sussar på sängen bredvid mig. :)
Ojdå! Bara för det tittar solen fram at this very moment.
Kanske börjar det vända nu? Nog skulle det vara underbart med några riktigt rejäla soldagar nu framöver. Gärna fram tills den 13 juli åtminståne, så man har en snygg grund tills vi åker till Turkland!
Jag fick ju slänga fram några tusenlappar av mina egna sparpengar men vet ni? Det är verkligen värt det!
Att få åka iväg en vecka, bara få komma bort i solen och ha det så härligt med en av mina bästa vänner... Gud vad jag längtar. :)
Vi får hoppas att jag hittar något riktigt snyggt där nere att ta med mig hem. :D

Ha en skön dag. :)

Puss och kram!



När kommer du och sjunger för mig älskling!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0