Alltså....!!



I don't know about you, but I'm sure that I'm melting! <3


Min blogg har vart lite knasig, så därför har de inte blivit några inlägg på ett tag.
Den här veckan har jag haft två prov, ett i växt- och djurliv och ett i matte. Det första gick helt okej, ett G borde jag få iallafall, och matteprovet var busenkelt! Resultatet på det får vi imorgon står det på planeringen. ;)

Onödig dag imorgon förövrigt. Ekologin på morgonen är inställd, och så är även svenskan som är sista timmen som börjar direkt efter lunch i vanliga fall. Så vi har bara två lektioner! :D

Vill ni veta förresten vad en anonym, feg kille skrev till mig på hamsterpaj (jag skäms nästan själv över att vara medlem där) ?

" Förlåt om jag säger det :$ men vilka små tutar du har :$ förlåt :("

Alltså, is this guy for real!? Själv har han aliaset snyggg_kille och har ingen bild på sig själv ens. Det är ju jävligt lätt att döma andras utseénde när man själv är en snyggg_kille utan bild eller ålder eller kapacitet till att stava. x)
Det var så skrattretande! Antagligen så är han bara en liten 12 årig pojk som bara har sett bilder på upp-pumpade silikonbröst på internet.
Dagens ungdom... ^^

Vad har ni gjort idag då? :)

Nästa vecka och tre veckor framåt blir det APU (praktik) för min del :D Ska bli skitkul!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄLSKA ROBIN B!!! :D <3<3<3

2008-12-09 @ 17:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0