Fram, bak, fram, fram, fram!

Hejsan hallå!

Fin dag va? :D Snön faller ner i stooora flingor och den stannar kvar på marken dessutom. Trodde jag aldrig! Visserligen har det varit kallt, men inte sååå kallt.
Kul är det iallafall, eller vad tycker ni? :)

Idag hade vi världens sjukaste idrottslektion! Man skulle kunna tro att vi gick i 2an igen. ^^ Vi hade typ ringdans, med bl.a jenka. xD Haha, alla typ garvade som tusan. ^^
Fram, bak, fram, fram, fram!
Det är ungefär som kanin-dansen... eller vad den nu kallas. ;D

Det måste ha vart nåt fel på maten i skolan idag. Först blev Jonathan typ illamående, sedan Anna och sedan jag... Det har gått över lite nu. Hoppas bara att det inte blir värre!

Alldeles nyss tog jag mod till mig att ringa min praoplats, Djurmagazinet i Farsta. Det var nervigt, men eftersom att jag var på så pass gott humör idag och tjejen i telefonen lät så trevlig, så gick det vägen! ;D Jag längtar till praon, för då blir det bort med alla tråkiga vardagsrutiner i 3 veckor! :D
Och efter det kommer det härliga jullovet. :) Can't wait!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

ahhh, jullov! can't wait!! :D

2008-11-19 @ 19:07:44
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Anonym

Fy fabian! Dansen var ju nästan kul asså bara för att den var så OTROLIGT töntig! HAHA, fast vår lärare verkade gilla den xD

2008-11-22 @ 22:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0