Helgen börjar med Idol!

Hej!

Var det någon som såg EMA-galan igår, måntro? :)
Jag gjorde det, och den blev ju riktigt lyckad! Älskade Tokio Hotel vann ju "Headliner" priset, och slog artister som Metallica och Linkin Park. Självklart är ju de bra artister också, absolut. Men jag var ju superglad att mina favoriter fick vinna i år igen! :D
Såg ni förresten alla klädbyten som värdinnan Katy Perry gjorde? Den ena värre än den andra. Jag trodde inte att det kunde bli värre efter hon hade satt på sig en karusell-klänning... Men det kunde det!
Helt plötsligt dök hon upp ur ett megastort rött äpple bärandes på en mask-hatt!
Jag vet inte ens vad jag ska säga om det... x)

Och ikväll var det rock-tema på Idol. Vad tyckte ni, höll artisterna idag?
Jag tyckte faktiskt att det var väldigt bra överlag.
MEN VAD TUSAN SER NI I JOHAN PALM?!
Visst, han är säkert en snäll och charmig person IRL, men seriöst, han sjunger inte bra...! Ikväll lät han som en kraxande kråka... Han borde ha åkt ut!
Jag gillade Robin, Robin och Alice bäst tror jag. Fast jag har åsikter som är HELT tvärtom mina. Men det bryr jag mig inte riktigt om. ;)

Imorgon ska jag på födelsedagskalas (hihi) hos Emma som fyller 16 år på måndag. Då blir det samtidigt som en liten reunion, då alla tjejer (förutom Nadja :[) samlas och är tillsammans en kväll. :D
Extra roligt att träffa min käre vän Andrea, det var mycket länge sedan!
Fina presenter ska Emma få också, hoppas att hon gillar dem!



Alla delar inte samma meningar om denna sötnos...

Ha en underbar helg, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ska bli himla kul att träffa dig oxå, Omar! :) <3

2008-11-08 @ 15:55:59
Postat av: Marie

Andrea: Naw, trevligt att höra! :)<3

2008-11-08 @ 17:00:09
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Daniela

Nee...verkligen inte. JOHAN PALM! :]

Marie du måste ju länka bloggen: lalapho.blogg.se ;)

Pussssssis på dei!

2008-11-09 @ 09:47:39
Postat av: Marie

Daniela: Johan är ej bra. x) Du får väl länka din blogg själv, som alla andra. :P

2008-11-09 @ 14:26:30
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Daniela

Jahaja här måste man tydligen göra allt själv...

Och johan är BÄST! vänj dei vid det! xD

2008-11-09 @ 17:47:07
Postat av: NADJA

johan var ju ganska bra i fredags faktiskt :o mycket bättre än han varit förut. Kevin och Alice är bäst <3

2008-11-10 @ 15:49:55
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0