Ledighet är härlighet!

Hej!

Hur har ni haft det idag?
Själv har jag vart ledig heeela dagen, riktigt skönt! Spånga gymnasium hade nämligen studiedag idag, riktigt skönt med en ledig dag mitt i veckan. Imorgon däremot blir det inte av att gå upp klockan 12, jag börjar ju 8 och måste därför upp klockan 6. (!!!)

Idag har jag strosat omkring i farsta centrum, och vid 3-tiden mötte jag upp Emma. Vi hade egentligen bara tänkt att fika lite, men det slutade med riktig mat. Jag hade ju bara ätit "frukost" och Emma hade tydligen fått äcklig mat i skolan. ^^
Så nachotallrik med kyckling blev det!
Jag köpte mig en riktigt fin kjol från Gina Tricot också, för 149 kronor! Den såhär flyger när man snurrar ni vet? Riktigt söt är den, och det är lite 60-tals känsla över den, tycker jag. :)

Ikväll är det EMA 2008 på MTV, ni missar väl inte!?
Själv ska jag sitta bänkad framför tv:n klockan 21 och hålla tummarna för mina älsklingar i Tokio Hotel, som är nominerade till priserna "Headliner" och "Best Act Ever".
Vi får hoppas att de vinner!


EMA 2007; Här tar Tokio Hotel emot priset "Inter Act" ! I år ska de (förhoppningsvis!) inte bara ta emot priser, utan även dela ut något pris också. Men det verkar tyvärr inte som att de tänker ställa till med något performance i år. :(


Ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0