Long time no see!

Hej!

Hur är det med er? Jag mår bra, trots tråkigheterna som hände på onsdagskvällen på höstlovet...
Det är en anledning till att jag inte har skrivit så mycket på siståne. Jag berättar vid ett annat tillfälle vad det var som hände.
Nu har skolan börjat igen... och det känns ju skit! x)
Jag hade mitt första utvecklingssamtal idag, och det gick bra. Jag och pappa pratade med min mentor om hur det går i skolan, och så tog jag upp min stress. Fick väl höra det jag hade förväntat mig av det sistnämnda... Suck. Behöver verkligen göra något åt det!

Förresten! Jag gjorde nyss ett lite småroligt quiz om nöje. Jag lägger upp det här och hoppas att ni gillar det! :)



Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Julia

det finns tyvär ingen starbucks i sverige (vad jag vet) men det finns en ganska fin blommig termos på Åhléns för typ 80 kr :)

2008-11-04 @ 20:03:35
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: NADJA

jag fick ett fel på dit quiz ^^ på tila tequila frågan :P

2008-11-05 @ 21:59:32
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0