Oh happy daaay! Kind of..

Hallå där köp blåbär!

Hur är läget?
Med mig är det finfint. :) Jag fick tillbaka mitt matteprov idag, och gissa vad? FULL POTT! :D
Kalla det skryt eller vad ni vill, men jag är väldigt glad och kände att jag behövde det. Jag hade faktiskt pluggat jättemycket till det så det var skönt att få lite cred för det också. Bäst för andra gången i rad. *skrytskryt* (a)
Samhällsprovet ska vi ju inte ens tala om, min lärare är KONSTIG and way over for that matter.

Ikväll var jag med Nadja och Anna. Vi var hemma hos Anna och snackade en massa och kollade på idol. JOHAN ÅKTE UT!! Hallelujah vad glad jag blev. Men sedan när jag såg hur ledsen han blev kunde jag inte låta bli att tycka lite synd om honom... Och Daniela. Kommer du klara dig nu tjejen? ;D Haha!'
Fast det var rätt att han åkte ut, faktiskt. SÅG NI DEN DÄR TJEJEN SOM JOHAN SJÖNG FÖR SOM SEDAN FICK GÅ UPP PÅ SCENEN?! xD
Allt jag kan säga är att hon gjorde bort sig inför svenska folket. H-e-r-r-e-g-u-d.

Innan jag var hos Anna, ringde jag min praktikplats...och gjorde bort mig. x) Haha, de måste tro att jag är störd!
Sedan var jag med Mic och spelade Guitar Hero: World Tour.
Ni kanske har sett det på reklam on the tv? Man kan förutom spela gitarr, spela trummor och sjunga. :D Det är svinakul! Andra gången jag körde hos henne, och jag börjar blir ganska proffsig! ;D
Och hennes bror hade låst upp låten Monsoon - Tokio Hotel! :D:D:D
Och ni som har läst min blogg lite då och då, kanske vet om att jag är ett big fan till dem, my walls are full of their pics. :)

Imorgon kväll blir det nog staden, och sedan ska jag och Pips (Nadja) sova hos Mic. Då ska jag bestämt visa Nadja who's the queen of the drums! ;)

Ha en underbar helg! :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: JULIA

Grattis till matteprovet! :D själv ska man börja i den lilla mattegruppen..



Ha det så kul hos michan! nån dag vill jag gärna va med om jag får :)

2008-11-29 @ 14:25:46
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: NADJA

helt seriöst, din samhällslärare verkar ju inte ha alla getterna hemma eller vad man nu säger. ^^



haha, ja ikväll är det upp till bevis! ^^ inte för att jag riktigt har några tvivel på att du kommer slå mig ganska hårt på trummorna, men aja. ^^ kul iallafall! ;D då får jag oxå spela monsoon :D yayo! <3



2008-11-29 @ 18:08:35
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Lena

hey! fick din bloggadress hos kenza. grattis till dej ;) med matteprovet asså. sj får jag alltid dåligt betyg på matteproven för jag pluggar aldrig hårt till d helvetesämnet...kolla gärna in min blogg o svara på dom tre frågorna du hittar i inlägget "hejdå johan palm o grattis kevin!"

p o k /lena

2008-11-29 @ 19:52:35
URL: http://misslifeinpashion.blogg.se/
Postat av: Micmic

JAAGG VETTT :D:D:D:D:D VI MÅSTE SE DEN IGEN<3<3<3

2008-12-02 @ 20:31:17
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0