Äntligen fredag!

Hej fina vänner!

Haft en bra dag?
Min dag har varit rätt bra, började klockan 10 över 8 och slutade 20 i 2. :)

Eftersom att det blev blomkålsoppa till lunch, så gick jag, Anna och Angelica till Spånga Punkten (vadå härma Pizzeria Punkten i farsta strand!?)
och åt mat där. Det var supermysigt och trevlans värre!
Där åt jag en spånga macka med kyckling och vitlökssås. Yummy! (vadå härma farsta strand macka?!)
Påväg ut tog jag med mig en cola-klubba som jag ska äta sen. ^^

När jag kom hem från skolan så satte jag mig direkt och renskrev min svenska-uppsats, så nu är den nästan klar! :D :D
Sedan har jag kommit en bra bit på laborationsrapporten i ekologi, men så lägger nätverket på pappas dator ner, så då kan jag inte längre vara inne på NE.se, som är sidan där jag får all info. :(
Typiskt!

Vad ska ni göra i helgen?
Jag själv har långhelg, eftersom att vi har hemstudiedag på måndag! *happy dance* Så jag ska försöka ha en bra balans mellan nöjen och plugg.
Men mycket nöjen måste det bli! Så därför följer jag kanske med på bio på söndagkväll.
Ikväll blir det bara hemmamyskväll för min del. :)

Hade!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: NADJA

hahah, spånga punkten och spånga macka - fan vad dåligt! XD



jag har ne på min data, vill du att jag ska skriva ut något åt dig? :)

2008-10-17 @ 23:49:54
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: Julia

haha tack xP

2008-10-19 @ 11:16:49
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0