Kanelbullens dag!

God kväller!

Igår var det riktigt spooky. Jag skulle hem efter en mysig barnvaktskväll åt Nathalie när jag satt och väntade på bussen. Då stannar en svart bil vid mig och vevar ner rutan. Han försöker flera gånger att få in mig i bilen genom att säga att det var taxi... Bullshiat!
Uscha mig, men det var tur att han åkte sen!


Busungen Nathalie igårkväll. :)

Idag är det inget mindre än kanelbullens dag! Inte att missa inte. Hur har ni spenderat den?
Jag var inne i stan med Emma faktiskt. Vi åt bakpotatis på ett litet mysigt café, och så gick vi och kollade i affärer ett tag. Jag köpte tyvärr ingenting i stan, men i farsta centrum köpte jag två par fina örhängen på Ur & Penn. :)
I centrum köpte jag även hem kanelbullar. Utanför konsum var det specialpris, 3 stycken för 10 kronor. Då köpte jag nio stycken, men vad tusan! Det går att frysa in. ;)
(och jag måste meddela att de var goda också...!)


En lite halv-cheesy bild på mig själv på caféet. ^^

Och så har vi fina lilla Emma. :)

Hoppas ni har haft en fin dag och att ni har proppat i er kanelbullar! :D

Puss och kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0