Mamma och hennes galna idéer!

Go'natter! (eller något...)

Hur mår ni idag?

Själv mår jag finfint, så glad att det är helg! Måste dock hinna med en del plugg, eftersom att vi har växt och djurlivsprov det första vi har den veckan... 40 minuter tidigare måste vi börja dessutom, för vi ska håva in smådjur eller något sådant efter provet. x)
Jag måste verkligen se till att läsa på ordentligt till provet, för jag måste klara av det! Bara jag får G nöjer jag mig faktiskt. Det är ju trotsallt första v & d.l provet vi har...

Men jag ska hinna med en del kul saker också!
Imorgon ska jag, Emma och hennes Flurr åka in till Hammarby Sjöstad för att ta oss en titt på Adidaslagret, enligt mina önskemål. ;)
Jag vill gärna hitta någon snygg Adidas-hoodie, eller vanlig zip-tröja. Vi får hoppas att det finns något i min storlek, priserna är redigt reducerade där. Eller kanske ett par snygga sneakers? Vi får se när vi kommer dit helt enkelt.

På kvällen imorgon tror jag att det är bestämt att vi tjejer ska åka in till stan och fika på det där mysiga caféet, Fåtöljen, som jag har pratat om förut.
Riktigt mysigt, där trivs jag som fisken i vattnet! :)

På söndag har jag nog inget planerat, så vitt jag vet... Det är väl där plugget får ta plats, ordentligt! Men jag hinner nog läsa lite imorgon också.

Juste! Imorgon ska min galna mamma beställa tid med min bror Johan att gå och tatuera sig!!!!! Tokmamma. Hon verkar vara inne på att göra sitt stjärntecken, oxen, på armen.
Hoppas det inte blir för tråkigt bara, ska det vara, så ska det! Som jag brukar säga. ^^

Idag känner jag mig riktigt bra på något sätt. Jag mådde ovanligt bra av att titta i spegeln idag. Oftast brukar jag titta i den med äckel, men det kändes bra den här gången. Hoppas jag börjar få lite bättre självförtroende, det behövs verkligen! Och är det här ett steg i rätt riktning, så blir jag glad. :)

Hoppas ni får en underbar helg!

Puss och kram!





Sol, bad och pepparkaksbruna ben... Vad jag längtar tillbaka till Turkiet! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0