Vad tycker ni om orientering?

Jag gillar det inte!

Idag hade vi orienteringsdag... Jag och Anna började våran orientering cirka klockan nio. Vi hade även sällskap med Angelica och Jossorna som var i en annan grupp.
Fast jag och Anna ägde ut dem och de hade antagligen aldrig kommit i mål om det inte hade varit för oss.
Vi hjälpte dem nämligen att fuska. Vilken vi inte borde ha gjort, med tanke på att de kom före oss. x)

Förövrig så måste man stressa runt efter jäkla kontroller i dumma Kallhäll, bli blöt om fötterna och inte minst ramla. Det är en onödig sport!
No offence ni som har orientering som typ en passion... men det är inte min cup of tea. x)
Det positiva med dagen var att vi fick sluta när det var klart, sådär vid halv elva tiden! :D Då tänkte jag unna mig själv lite BK mat. Som tur var träffade jag mamma där, så jag flörtade till mig en rikskupong.
Snälla mami. <3

Vad anser ni, mina kära vänner, behöver vi orientering verkligen?

Ha en underbar kväll! (själv måste jag skriva engelska...)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: JULIA

haha nej, håller 100 % med med dig. X)

2008-10-07 @ 20:50:40
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0