Cheap shopping yee!

Hallå där!

Hur är läget med er? Med mig är det bara fint, men väldigt trött. Men nu är jag ju i djurhuset den här veckan, vilket är roligt men det tar rätt mycket på krafterna.
Idag har jag fått lära mig mer om reptiler. Jag har hållt i både skäggagamer, skinker (en slags ödla), majsorm och mjölksnok. :)
Ormarna var skitmysiga att hålla i, hehe.
Jag var ute med en tjej som heter Jenni och klappade fåren också. Riktigt uppmärksamsgalna, de där ulliga sakerna! De älskar att bli kliade och så, supersöta är de!
På skolan finns även en skitsöt kakadua som heter Turbo. Hon är vit och bor ensam i en stor bur. Detta gör henne väldigt tillgiven, så hon är den enda fågeln som gillar att bli kelad med. Urgullig!
Och förresten, jag vill ha en lejonhuvad kanin.


Isn't it just adorable?


Efter skolan, kollade jag runt lite i centrum. Köpte pengar till mobilen och så. Sedan gick jag ner till något sorts JC-outlet där de reade ut massa med JC och J-store kläder. Där köpte jag;

Ett par ljusröda stuprör från Crocker: 50 kronor (!)
Ett vitt (väldigt urringat, måste ha annan tröja under) linne från Eve: 10 kronor (!!)
Ett mintgrönt linne med knappar och knyt från Eve: 25 kronor (!)

Summan av kardemumman: 85 kronor!!!

Gissa att jag blev nöjd med dessa köp! Det firade jag med att köpa en stor, fet chokladkaka och en halvliter coca-cola. ^^ MUUUUMS.<3

Hoppas att ni får en härlig, myspysig kväll. <3

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

aww, gulligt med djuren! :)

WHAAT?! fan vad najs ;D stört billigt, love it. ^^



haha usch, vill aldrig mer äta kladdkaka, eller chokladkaka eller nåt sånt... ^^ x)

2008-09-03 @ 21:56:52
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: JULIA

vilken göllig kanin!!! :D

2008-09-04 @ 17:10:45
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: NADJA

sv: aa, förstår det!!

hihi, ja.. ^^ (a)

2008-09-04 @ 17:22:47
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: Micmic

ome ;P du fattar ju vad jag menar. jag skulle ju till hennes klass och så :)

2008-09-06 @ 11:07:56
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0