Cutiepie.

Hej!
How are y'all doing? :)

Nu vet jag ju att jag inte har skrivit på ett tag, jag har faktiskt varken haft ork eller tid. Det har vart lite plugg, och dessutom blir man väldigt trött efter en skoldag. Men idag har jag bestämt mig för att skriva!

I söndags var jag i stan med Nadja och Julia. Vi hade mycket roligt där! Inne på SOUK-gallerian hittade vi en jättegosig fuskpäls på Monki (jättemjuk!) och hade det massa kul inne på second hand butiken Beyond Retro. Där hade de massa saker som vi kunde garva ihjäl oss på. Allt från löjligt fula klackskor till "träd-klänningar" och extremt fula pälsjackor. xD
Hem fick jag med mig ett enkelt, svart linne från H&M Divided. :)
Senare på kvällen följde jag med pappa på fotbollsmatch. Min storebror Christian spelar i Älvsjö/AIK, och de mötte Enskede. Tyvärr så slutade matchen 0-0 men brorsan var ju duktig ändå! :)

  
Monkipälsen!        Snygga dojser?               Julia och Nadja!

Fotbollsplanen i Älvsjö.

Igår följde jag Anna hem en snabbis, där jag fick träffa hennes underbara lilla harunge Rut igen. Hon hade vuxit ordentligt sedan jag såg henne senast!
Hon har också blivit riktigt tam och mysig.
Efter jag hade käkat middag gick vi ut med henne i min förra katt Balthazars gamla kattsele. Hon var så söt där hon hoppade runt med den lysande blå selen runt sig. Hon verkade tycka att det var roligt att komma ut lite. :)

    
Jag och Rutan hos Anna:) Jag(...), Rut och Anna! Rut herself!

Idag träffade vi på Annas pojk Zeus och hans kompisar som stod utanför jumpasalen innan jumpalektionen. Kul att träffa Zeus och se hur hans kompisar är! De verkar roliga och trevliga. Den ena var smoking hot (enligt moi^^) men jag fick veta att han tyvärr inte var singel... Lite halvsynd kanske. ^^ Zeus verkade som att han var glad och att han trivs. :)
På pendeln hem gjorde jag och Anna sällskap med en annan f.d. klasskompis - Jesper. Det kändes konstigt att träffa honom igen, vi har ju inte setts sen skolavslutningen i nian, men det var även rätt kul. Och han var sig lik. ;)

Nepp, nu är det ANTM-dags på trean...Eller ska man satsa på Idol 2008, eller rätt utav The Simpsons? :)

Hoppas ni får en bra kväll!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

hahahah, jesper! XD

2008-09-26 @ 18:29:54
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: JULIA

haha snygg bild på mig och paddan xp

<3

2008-09-26 @ 22:21:58
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Micmic

haha, DU kan skriva om din älskling UMUT som ligger i din säng naken varje natt xD<3

Det kommer jag säkert göra :D

Du har visst haft fullt den här veckan ser jag!

2008-09-26 @ 22:29:39
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0