Get Smart!

Hej lovelies!

Idag var jag på bio med Anna, Emma och Gustav. Vi såg "Get Smart" som var jätterolig och bra! :D För er komedifolk så rekomenderar jag den. Alla fyra var nöjda när vi gick där ifrån. :)
I huvudrollerna ser man Steve Carell ("40 year old virgin") och Anne Hathaway ("En prinsessas dagbok"). En av mina favoritroller spelades av Masi Oka, som jag känner igen från Scrubs (spelar där den lilla labbtönten Franklin^^) men de flesta känner nog igen honom från Heroes.

Anyways så rekomenderar jag filmen och ni borde se den! (LAGLIGT, my friends!)





På kvällen var vi hemma hos Anna och spelade Junior Jungle Buzz. Det var superkul! Jag vann dock inte, men det gjorde inte så mycket. Det var väldigt roligt ändå! :)
Senare kom Annas lillebror hem med en HARBEBIS som hade legat alldeles övergiven vid ett övergångsställe. :(
Det blev bestämt en Rut av den lilla söta rädda krabaten, så vi får hoppas att det är en tjej. ;)

Sov gott! :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

svar: hehe, you know me well.. ^^

hahah, jo det minns jag mycket väl! :P xD

2008-09-14 @ 12:12:45
URL: http://nadijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0