Onödig tisdag.

Hej!

Hur är det med er idag? Med mig är det fint, har precis druckit en stor kopp te samt ätit tre mini-twix. :) Gott!
Samtidigt rullar Idol 2008 på teven. Såg ni killen med gitarren som spelade en Beatles låt?! Han var asbra, och snygg! :D
Hoppas att han går långt.

Idag började jag (enbart denna tisdag) klockan 5 i 12. Och då hade vi enbart en lektion, kretslopp. Men lite av den lektionen gick också bort för att vi skulle kolla på någon gubbe som höll en föreläsning i aulan. x)
Så efter det var det bara att åka hem och käka lite, räkna lite matteläxa samt fila på engelska uppsattsen en aning. Den skulle vara på 300-600 ord, men min slutade med att bli nästan 1000 ord... Hoppas att det inte gör någonting. ^^

På fredag fyller Nathalie (min brorsdotter, för er som inte vet) 6 år, och då ska vi ordna upp ett litet kalas här hemma med lite pizza, pajer, sallad och bröd. :) Då kommer mormor, morfar, moster med kille, farmor, bror Christian med familj och såklart Nathalie och bror Johan hit. Det blir trevligt!
Om det blir som jag tror, blir det även prinsesstårta. Det är Nathalies favorit, hon älskar grädde, hehe.
Jag har köpt lite målarfärg och ritblock till henne, hoppas att hon tycker om det!

Imorgon ska jag gå upp klockan sex, så det blir att lägga sig tidigt ikväll...
Ha det så bra.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

hehe killen som sjöng sin egen låt, den där med att han blev full på sin coca cola, var ju också grym.. ^^



nästa helg åker ju mina föräldrar till paris, så då tänkte jag att alla vi tjejer kanske kunde ha en liten tjejmiddag hemma hos mig på lördagen :) träffas allihopa, var ju ett tag sen liksom! mamma och pappa sa att det gick bra.. lust att komma?

2008-09-17 @ 19:38:25
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: NADJA

svar: jamen herregud, kunde du inte höra min ironi!? XD jag och linnea satt bokstavligen och asgarvade åt honom... Det måste ju ha varit uppgjort, seriöst. han såg ju lite retard ut.



a vad kul :D ja precis, alla gamla. det var iallafall så jag hade tänkt. ^^

2008-09-18 @ 07:18:33
URL: http://nadijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0