Tokio Hotel: Vinnare av Best New Artist! Gustav sötnosens birthday. :)

Hej alla fina! :)

Jag vet att jag är lite sent ute, men jag måste ju bara skriva ett superdupergrattis till mina älsklingar
TOKIO HOTEL SOM VANN BEST NEW ARTIST PÅ VMA-GALAN!!! :D:D:D

Alltså shiat vad roligt! Jag såg inte själva galan, då den gick hiskeligt sent (klockan 2 på natten) och jag var tvungen att gå upp tidigt dagen efter. :( Det sög!
Men jag är ever so happy att  meine lieblings vann priset, de förtjänar det verkligen! :)<3



Gustav ser lite butter ut haha, Bill strikes a pose as allways, Tom ser allmänt söt ut och Georg cracks me up xD Haha!


Inte till att glömma mina vänner! Vår käraste trummis, Gustav Wolfgang Schäfer fyllde även år under galan (ja alltså, det var ju efter 12-slaget..) och det är ju inte helt dåligt. Vilken fantastisk födelsedagspresent! :D
Hoppas du hade en underbar födelsedag. :)<3


Gustav - Alltid utan tröja under konserter! ;D hehe. :)<3


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

haha, härlig bild på georg! ^^ ;D

2008-09-11 @ 12:28:58
URL: http://nadijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0