Hemma!

Hejhallå!

Igår kom jag hem från några roliga dagar med Mic nere (nu sa jag rätt! :D) i Hjo. Vi har vart och shoppat på ullared, kollat runt i hjo-staden, ätit massa gott och bara umgåtts och haft det supermysigt och roligt! :D Senare idag lägger jag nog upp lite bilder från vistelsen. Och vad kläder jag har köpt, och så billigt det var alltså. :) Idag inviger jag mina nya jeans som jag köpte på ullared när jag ska ut och träffa lite homies för en fika någonstans. :)

Nej, nu måste jag kila. Hoppas ni får den bästaste sista påsklovsdagen, och njut förtusan av den fullt ut! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

hihi, tack! :D

2009-04-14 @ 22:14:47
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0