IT'S FRIDAY, I'M IN LOVE!

Ääääntligen helg! Är det inte underbart? Idag har jag haft nationellt prov i skriftligt engelska liksom alla andra ettagluttare. Det gick faktiskt rätt bra känns det som, jag höll mig till ämnet, skrev åsikter från olika sidor och så tror jag att grammatiken och stavningen var rätt okej iallafall. :)

VÄDRET ÄR HELT FANTASTISKT FINT! Det var typ underbart varmt och soligt idag så jag kunde vara ute barbent i korta shorts och top liksom, so faaaab. ;)
Imorgon så ska mamsi och papsi ut med några kompisar, så jag tar hit lite peeps då. Vi ska troligen äta någon hämtmat ute på tomten och sedan kolla på robinson. Ha det allmänt mysigt alltså! Ikväll och helgen måste innehålla lite plugg då jag har naturkunskapsprov på måndag. Men det känns som jag kan en hel del, så det är rätt skönt!

Det skulle vara kul att få lite åsikter om min blogg för att få lite mer tips på vad jag kan göra för att få lite fler läsare. Jag vet att man ska klicka in på andras bloggar och kommentera där... Men om det finns sätt jag kan skriva på som gör det lite mer intressant så får ni gärna säga till. Typ; mer bilder, mer musik eller något annat.

Hoppas åtminstone att ni får en jättebra helg, och sitt nu förtusan inte inna utan var ute och njut av vårvärmen! <3

Kommentarer
Postat av: micmic

Bilder :D

2009-04-27 @ 08:00:59
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0