Valborgsmässoafton.

När Marie är veckodags-trött och har massa plugg så får bloggen lida. Jag hade naturkunskapsprov igår, riktigt nervigt innan alltså! Men jag tror att det gick rätt bra ändå, hoppas på ett vg. :)

Helt underbart att bara gå lite mer än 3 dagar i skolan den här veckan. :D Vi i min djurhållning i park-grupp träffades innan dagens enda lektion som är datorkunskap, och så filade vi klart på vårt djurparks-projekt. Jag tror nog den blev riktigt bra tillslut, men det var minst sagt skönt att äntligen få det klart! Vi har ju hållt på med det här hela långa läsåret (som btw har kännts SKITkort).

Vad händer ikväll då? Själv ska jag träffa tjejerna på kina hörnet och äta mat. Jag som inte är överförtjust i Kina-mat hoppas på att hitta något som finner mig i smaken. Men jag gillar thai, och en fågel viskade att de hade sånt där, hehe. ^^ Sedan bär det av till majbrasan vid sjön, ska bli mysigt. :) Sedan kanske vi fortsätter någon annanstans, om vi får plats. ^^

Jag hoppas iallafall att ni får en riktigt trevlig valborgsmässoafton vad ni än hittar på! :)


Kommentarer
Postat av: JULIA

TÅRTAN <3

2009-05-01 @ 23:51:28
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0