Vår!

Hej folk! Tänk att vi redan har kommit in i månaden april, unbelieveble! Känns ju som året precis har börjat... Inte för att det gör någonting att april är här, tvärt om! Det verkar ju som om det härliga vårvädret kom samtidigt, och det ska vi då verkligen inte klaga på. Typ underbart väder, man kan gå med skinnjacka och sneakers och man fryser inte ens. Love it. :) Tänk att jag verkar bli lika förvånad varje gång hur fantastisk våren är, och hur glad man blir av den! Man märker även skillnad på katterna, som börjar springa allt mer ut och in och tappar massa gammal vinterpäls. Det är katthår överallt. ^^

Vet ni vad som är typiskt? Bara för att min älskade vår är kommen har jag gått och blivit förkyld. Halsen ömmar, jag hostar from time to time, och jag är täppt och kan knappt andas genom näsan. Usch och fy, sådant tycker vi inte om..:(
Jag vill ju vara ute och njuta av solen idag, men det går ju kanske inte. Måste försöka bli lite bättre tills imorgon eftersom jag ska till björn axen då för att sitta modell, och det vill jag inte gärna missa... Jag får väl vara hemma och tröstäta lantchips, eller göra en killer lunch, vad nu det skulle vara. Något tips? :) Annars blir det bara nudlar som vanligt. ^^

Igår hade jag matteprov, och det kunde ha gått bättre... Tänk dig själv vilken low-selfesteem-boost man får efter att ha fått mvg på de tre senaste proven och sedan får man ett... g+ ? För det är det jag kan tänka mig att jag får. O well, sådant är livet. Jag antar att det iallafall inte bara var jag som var överlycklig när skolan tog slut igår? Nu har vi små skolbarn äntligen fått vårat älskade påsklov! :D :D
På torsdag bär det av till hjo med Mic, I can't wait, det ska bli supermysigt och kul. :) Någon dag ska jag väl försöka catch up med några forna klasskamrater a.k.a my best friends. :) Men även mina new best friends eftersom vi aldrig ses på fritiden...Och man vill ju inte direkt bara koppla dem till tråkigheter som skolan liksom. :P

Igår för ett år sedan så skulle Tokio Hotel haft sin konsert i globen. Alla TH-fans sörjde nog igår, jag blev iallafall deppig när jag fick beskedet av Nadja via sms. :( Usch, jag minns hur ledsen jag blev när konserten ställdes in!!

Ha en skön dag i solen. :) <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: hahah!

2009-04-04 @ 10:53:02
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: micmic

Mari du måste bli frisk :(

TH :'(

2009-04-05 @ 11:54:44
URL: http://michio.blogg.se/
Postat av: Elena

Sv. okej =D

2009-04-05 @ 15:00:41
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: micmic

Drick mycket te och håll dig varm :)

2009-04-05 @ 18:18:30
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0