Yes det var självklart fake. x)

Haha om man läser det föregående inlägget så blir man sjuhelsikes irriterad.

Hur the fuck kan sådana bloggare få tusentals läsare? Med tanke på att jag ser typ en miljard sådana över internet så kan man ju tro att det är enough nu? Tydligen inte... Folk fortsätter att dyrka dem och deras liv och matar deras ego till 1000.

De som skriver sådana puckade saker (med en extremt fattig grammatik) borde ju fatta snart att de är dumma i huvudet? Will they ever? Det som är ännu mer märkbart är att de tjänar pengar på att skryta om att de har köpt ett designerplagg och provocera skiten ur internet. Förvånar mig inte om dessa airheads bidrar till att internet kollapsar, ERROR!  Bara för att ni inte kan något annat än att skryta och bråka med folk betyder det inte att ni är bättre än någon annan, capish?!

Och fuck att "EVERYBODY LOVES MEEEE!!!". Get real och inse att du egentligen borde ha världens sämsta självförtroende.. (med tanke på att fyrtioelva "alla älskar mig" bloggare sprutar in restylane i läpparna och har foundation som räcker för ett år i ansiktet........)

Öh, jag är bara lite irriterad. :)

Ha en trevlans kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0