Jullov.<3

Hej folk!

Nu är vintern här, så himla underbart. Älskar all den tjocka, vita, kalla snön som ligger på marken. Mysfaktorn stiger upp till taket! Dock så är inte kollektivtrafiken lika underbar nu... Kaos överallt! Tåg som är extremt försenade + miljarders miljarder folk som irrar runt. Geez. Som tur är har jag jullov nu! :D

Blev väldigt happy idag på vår (onödiga) skoldag. Vi skulle prata betyg med sam-läraren och hon sa; "Du har ett solklart mvg, och du är en utav de starkaste i den här gruppen! Tror inte vi behöver säga mer än så." Bättre omdöme än så kunde jag faktiskt inte tänka mig så jag blev riktigt glad. :)

 

Förutom att glo på "Slumdog Millionare" + sitta och stirra in i en vägg så hade alla naturbrukare julmingel i victoria-salen där personalen i djurhuset bjöd på julmust, pepparkakor och julmusik. Mysigt värre! <3 Info på vår skola suger banan, men stämningen och allt som djurhuset har är something special. Jag hoppas att jag kommer umgås mycket med mina kömpisar från skolan fast vi bor så långt ifrån varandra, för annars kommer jag sakna dem innerligt på nästan 3 veckor!





Anna på tåget som vi hade stressat till i onödan. ^^

Pelomedusa-ungarna, så hiiimlaaa söta!

 



En mongobild på oss, åffkörs. :)



Världens finaste Jossan!



Jonte och jag var...snygga.



Molly was soooo busted! xD



Jenni och Maja. :) Und peppercookie!



Och jag looked like this today! Knallröda strumpisar också, love it. :)



Godnatt alla fina människor, så får vi hoppas att jag har blitt glad igen när jag vaknar. <3


Kommentarer
Postat av: danni

hahaha snygga bilder, jaja! :D

2009-12-18 @ 16:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0