All out.

Tjoflöjt!

Wazzap? :) Med mig är det finemang, är bara väldigt trött. Idag har dagen mestadels spenderats med min käre Mic. Först begedde vi oss till centrum och åt på sushibaren, själv beställde jag en supersmaskig yakitori och Mic tog sig en stor sushitallrik. Efter det gick vi ut och lekte lite i snön. Det gick inte så bra för oss att åka pulka, jag tror nog att vi har blivit lite baktunga på senare dagar. ^^ Sedan gick vi hem till henne och såg på Kung Fu Panda och drack varm choklad. :) Sedan spelade vi burn out revenge en snabbis innan jag skyndade mig hem för att packa inför att vi två samt Emma skulle pumpa musklerna på gymmet. Idag var det riktigt jobbigt, tog i som satiken på rullbandet, och maskinerna också för den delen.

 
 

Bild 1; Mics lilla sushi
Bild 2; Min mumsiga yakitori
Bild 3; Söta Mic :)
Bild 4; Jag är förberedd för snöäventyr! ;)

Nepp, nu ska jag göra mig en drottningsmoothie innan 2½ men börjar. :)
Hade bra, puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: micmic

hihi, en jättebra dag :D

2009-02-23 @ 22:03:56
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0