Another meaningless day for me.

Hallojsan papegojsan!

Hur mås det med folket? Med mig är det samma som igår, högra ansiktshalvan värker och den har gjort det hela dagen lång. Mamma misstänker att det är tanden som spökar, det gör ju faktiskt väldigt ont där. Men det gör ju också ont i resten av benen i den delen av ansiktet. Man får väl ta och besöka tandläkaren snart eller något... suck.

Men vad har hänt idag då? Jo, ingenting. Jag har kollat på tv, ätit korv med bröd och suttit vid datorn. Sedan vid fem tiden fick jag nog av att inte vara utanför dörren på två dagar i sträck så jag begedde mig mot centrum där jag köpte premier cola och lite godis. Sucksuck, magen kommer aldrig hinna bli trimmad och fin till sommaren om jag ska fortsätta stoppa i mig så mycket onyttigheter, men det ska nog bli ändring på det. I övrigt har jag vart hyffsat duktig... Eller egentligen så har jag ju inte det, det har vart mycket slarvande med maten och mams har blitt argsig på mig. Men det är ju inte så att jag har en ätstörning, jag är bara latare på lovet. :P

Imorgon så ska jag iallafall nyttja dagen. Klockan elva (enligt frökens order) så ska jag möta Emma utanför Solakuten i centrum och så ska vi sola solarium där. Härligt att få bli lite brun! :D Så där går det väl 40-50 spänn, men det är ju knappast någonting som svider (förutom om man får en solbränna... ha ha ha.) då jag har varit duktig med spenderandet den här månaden. Anyways, så är det ju värt det för det blir stor skillnad och det är fortfarande färg kvar från förra gången, så nu blir det nog superbra!
Efter solningen så ska vi gå ner till farsta hallen och pumpa mucklerna ett tag och efter det ska vi bada lite i badanläggningen. Ska bli riktigt skönt. Sedan kanske vi går ner till centrum igen och äter lite och checkar in nya kläder i affärerna. Jag har hittat några intressanta föremål på Gina Tricot, så jag hoppas att man kommer hem med något.

På söndag så ska vi tydligen till Lidingö, där min brother from the same mother bor. Hans flickvän Linda fyller nämligen 29 år då så vi ska dit och fira henne. :) Det ska bli trevligt, som vanligt. Förutom trevligt folk så får man ju även träffa Maximus och lila yorkien Tyson, så det är ett stort plus såklart!

Jädrans, vilket långt inlägg det blev idag. Menmen, jag behövde skriva lite kände jag hur intressant eller ointressant det nu blir. :) Om en kvart börjar mitt älskade Scrubs, så till det ska jag nog knäcka min andra premier cola. ;) Och imorgon ska jag träna av den med råge! Hehe.

Ha en underbar kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0