Fredag den 13:e = Otursdag?

Hejhallå!

Skönt med helg va? Fastän veckorna går så fort nu för tiden, så är helgen alltid lika välkommen. Jag har ju inte bloggat på ett tag, så jag kände att det var dags. I veckan har jag helt enkelt inte orkat skriva något, jag har varit trött efter skoldagarna och dessutom så har jag pluggat en del, och även slösurfat. Har ni haft någon otur än, då?
Min dag har faktiskt varit väldigt bra! Kanske så är fredag den 13:e en turdag för mig? ^^
När vi kommer till skolan möts vi av ett bord med massa godislådor som man fick ta för sig lite av. YUMMY! Till lunch blev det hjärtformade plättar med sylt och vispgrädde och vi hade till och med möjlighet att sluta lite över en timma tidigare än vanligt. Dessutom så hade vi sovmorgon!

Imorgon är det alla hjärtans dag, vad ska ni hitta på? På dagen ska jag troligen åka in till stan med Emma och kolla runt lite, kanske käka lunch och så ska Emma köpa alla <3-dags present till sin boyfriend Gustav.  Självklart ska jag ha någonting rött på mig! :D
På kvällen kommer lite girls hit, och då ska vi svulla och titta på melodifestivalen. MÅNS ZELMERLÖW är med, min fina älskling! :D Han går ut som nummer 8, alltså sist. Hans låt kommer väl troligen äga ut ALLA, så charmig, talangfull och snygg han är.




Schnyggingen Måns! <3

Ha en underbar kväll. :)

Kommentarer
Postat av: JULIA

jag kan inte då tyvärr, har redan bestämmt med några kompisar. men hoppas vi kan träffas nästa helg också! :)

2009-02-13 @ 21:29:20
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0