Nej, no, nein.

Det blev inte en rolig dag.
Jag har varit hemma hela dagen utan någon trevlig att umgås med (well..except for mami and the cats) och segat. Sedan har jag i flera timmar haft hemsk värk, både i huvudet och värken fortsätter även ner i högra halvan av ansiktet. Alltså det känns som om någon borrar i mina "ansiktsben" och i huvvet. Inte trevligt. Mami sa att det kunde vara någon lätt migrän eller så. Om det här är lätt migrän, så vill jag verkligen inte känna på hur en tung känns. Aja, det är väl bara att stå ut antar jag, har käkat två panodil idag men de vill inte heller hjälpa. :( SUCK.

Hoppas att det känns bättre imorgon, så kanske någon trevlig själ vill umgås med mig... Men alla verkar vara busy så jag får väl ta mig en ensam promenad eller något. x)

Hoppas eran dag har vart bättre än min... Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Nadja

usch vad jobbigt, hoppas det blir bättre!

2009-02-26 @ 11:39:37
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0