onsdagidag.

Hejsan!

Igår var jag med Mic på dagen igen, vi möttes innan 12 och gick ner mot simhallen och badade lite i bassängen, bubbelpoolen och bastade. :) Det var trevligt, men det var också kallt. De höll nämligen på och byggde om inne i hallen så det var en ruta i taket som var helt borta. :S hmpf. Aja, men mysigt hade vi det allt ändå. :)

När jag kom hem så bakade jag och mamma semmelbullar och kanelbullar. Kanelbullarna blev riktigt smaskiga om jag får säga det själv. ;) Det kan nästan inte bli för mycket kanel, socker och smör, hehe.

Framåt sju så gick jag och Mic ner till centrum för att handla något gott, vi skulle nämligen till Emma och ha det lite skoj. :) Vi köpte en smultroncider, jag köpte en påse geléhallon och Mic köpte en påse gifflar. Hemma hos Emma så "reminisade" vi och kollade på gamla digitala berättelser som gjordes i två omgångar i åttan. Haha, jag är glad att min stil har ändrats sedan dess. JAG HADE SNETOFFS. Hög snetoffs. Usch, vad fult. Och klädstilen var inte direkt ett modelejons dröm heller. :P Men det var faktiskt riktigt kul att se. Sedan kollade vi även på andra gamla filmklipp från back in the days känns det som, och så kollade vi på massvis med bilder från Emmas dator och så lyssnade vi på rolig musik och dansade. ^^ Så det var en mycket trevlig kväll! :D

Idag är jag rädd att dagen får spenderas själv i mitt rum, om jag inte lyckas haffa någon snart. Klockan är ju ändå bara lite över 12 så än lär det inte vara försent hoppas jag. Jag vill ju helst utnyttja alla dagar på lovet med att göra roliga saker med folk. Visst kanske man ska ta det lungt och bara vara, men då kan man ju lika gärna bara vara med någon annan också, eller hur? ;)

Hoppas ni har roligare än vad jag har iallafall, och att ni får en jättebra dag idag! :)

Puss och kram! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0