Söndagsöndagsöndag.

Hejhallå!

Haft en bra helg? Det har jag. :) Igår var jag, Nadja och Anna inne i stan och fikade. Vi hittade ett jättemysigt café i t-centralen som heter Hurtigs Konditori. De hade jättefräscha och goda grejer!




Jag köpte chokladmuffinsen och rabarber-grädd teét. Den där muffinsen var verkligen att rekomendera, både saftig och god var den. :)
Vi kollade även runt lite i affärer, och på Zara hade de rea och då fick jag med mig den här hem;



Just på den här bilden så syns tröjan inte så bra, men den är mörklila med trekvartsärm och små knappar på ärmarna. Sedan är det ett gulligt tryck på framsidan. :) Det fanns bara en kvar, och den blev min för 29 kronor. :O Även Anna fick med sig en grå tröja med Bugs Bunny (Snurre Sprätt) på, liksom min tröja kostade den också 29 kronor. (:

På kvällen blev det melodifestivalen för min del, och som sagt tidigare så var EMD bäst av alla! Synd att man inte kan hitta låten någonstans... Jag brukar inte tycka så mycket mer än "helt okej" om EMDs music, men den här låten var riktigt trallvänlig! ;)

Idag har jag fått besök av Johan och Nathalie, så då fick jag ställa mig och baka mumsiga hallonmuffins innan de kom. :)

Resten av dagen ska jag bara ta det lungt hemma, mer har jag inte bestämt än så länge.

Puss och kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0