Sunday, bloody sunday.

Hej!

Haft en bra helg? Min har varit helt okej. Jag var barnvakt åt Nathalie i fredags (borde hoppat över det...) och igår så kom alla bröder med barn samt en sambo och en yorkie hit på taco-kväll! Det var mysigt. :)
Idag har jag varit hemma hela dagen, och inte gjort någonting förutom att kolla på tv samt steka och äta plättar. Jag har fortfarande ont i halsen och jag är ganska hostig, men jag ska ändå släpa iväg mig till skolan imorgon... Det ska bli konstigt efter att ha varit hemma i 3 dagar, men jag skulle nog behöva fler för att återhämta mig ordentligt. Jag ska vila från gymmet tills onsdag iallafall.

Nu ser jag på "The Break up" med Jennifer Aniston och Vince Vaughn på trean. :)



Vince och Jennifer.


Ha en fortsatt mysig söndag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0