That's the reason.

Jag är rätt sjuk och hängig, och det är därför jag är väldigt seg på att skriva här. Faktiskt så har det ju inte hänt något alls idag...så jag har ju ingenting att skriva om. x)
Har tittat på teve, borde ha pluggat men jag har ju inga böcker hemma. jag visste inte att jag skulle vara hemma idag. och jag kommer mest troligt vara hemma från skolan imorgon också, på fredag får jag se hur jag gör beroende på hur det artar sig. har jag ber lite snällt så kanske Anna kan ta med sig en bok eller två från skolan till mig.^^
På fredag kväll ska jag kanske vara barnvakt till Nathalie på kvällen. Annars har jag ingenting bokat till helgen, buhu. :(

puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Helt underbar banner/header!!!! :D <3<333 kram/Amanda

2009-02-05 @ 16:44:30
URL: http://www.charmtroll.devote.se
Postat av: micmic

vi bestämmde ju det sist vi träffades, du vlle äta i cetnrum och jag sa att vi kunde ta bara en hamburgare men det ville inte du :P

men vi får ta det en annan gång! puss

2009-02-07 @ 13:20:20
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0